Nástupce Heavy Rain s propracovanějšími postavami než L.A. Noire
Postavy jak z Avataru v hrách za pět let?
David Cage, tvůrce Heavy Rain, si pustil pusu na špacír a trochu se opřel do již téměř hotového L.A. Noire. Konkrétně do technologie, která umožnila Team Bondi snímat tváře herců a dosáhnout tak realističtějších tváří.
Podle Cage je to zatím zajímavé řešení aktuálního problému, ale je to také zajímavá slepá ulička. Proč? Inu, Team Bondi snímají pouze tváře herců. Zatímco David Cage a jeho studio Quantic Dream používá technologii, která snímá jak tváře herců, tak jejich tělo. To pak prý vede k mnohem konzistentnějším výsledkům a přesvědčivějšímu hereckému výkonu.
Tuto technologii Quantic Dream již nyní používá pro své připravované hry, které, podle Cage, již nyní vypadají výrazně lépe, než Heavy Rain. Technologie, kterou používá L.A. Noire má prý spousty nevýhod – je údajně neskutečně drahá, omezuje použití shaderů, tvůrci nemají tolik možností jak pracovat s osvětlením a další problémy.
„Je to celý seznam důležitých problémů, které jejich technologie nevyřeší. Já si myslím, že L.A. Noire vypadá dobře – upřímně, opravdu vypadá – ale nemyslím si, že s tou technologií mohou nějak výrazně pokročit. S naší technologií se můžeme neustále vylepšovat a pro to je zde stále dostatek prostoru. Už teď jsme udělali významné pokroky od Heavy Rain a budeme v tom pokračovat, než dosáhneme úrovně filmu Avatar. To bude zhruba do pěti let," řekl Cage pro web CVG.
Cage také věří, že do pěti let tu bude vyloženě fotorealistická grafika. „Ano, do čtyř nebo pěti let. Možná to bude vyžadovat novou generaci konzolí, ale když se podíváte na to, kde je teď realtime renderování, tak je zhruba tam, kde bylo před pěti lety CGI renderování. Dalo by se říci, že je mezi tím pětiletá mezera. Avatar vyšel loni, takže na té úrovni bychom měli být za pět, šest let," dodal Cage.