Nástupce Gears of War 3 s více emocemi
Zatím nejúspěšnější hra letošního roku.
Microsoft se rád pochlubil, že se mu povedlo za úvodní týden po vydání dosáhnout čísla 3 milionů kusů Gears of War 3. Samozřejmě, jde o celosvětové číslo a pouze expedice do obchodů, nikoli reálně prodané kusy koncovým hráčům.
Přesto to není špatné, když druhého dílu za shodné období udal o milion kusů méně. A když to z Gears 3 dělá zatím nejúspěšnější hru letošního roku. Celkově již také tato značka vydělala přes 1 miliardu dolarů.
Co s ní bude dál, naznačil designér Cliff Bleszinski: "Chceme se více přiklonit k emocionálnímu vyprávění příběhu než k dosavadnímu stylu - řežba jako ve filmu Predátor - který se odvíjí od našeho systému pro dialogy. Uvědomujeme si, že k určitým pasážím trojky se ty obvyklé hlášky nehodí".
Jinými slovy, tvůrci by moc rádi, ať jsou Gearsy vnímáni jako něco více než jen násilná a drsná third-person střílečka, jako něco, co má hlubší příběh a více se s tím sžijete (viz např. atmosféra Mass Effect).
A kde že to chtějí tvůrci uplatnit, když trilogie skončila? V singleplayerových přídavcích, které budou takovými datadisky. Ten první má točit okolo Michaela Barrick, hlavní postavy ze komiksové série Gears of War, potvrdil tento týden CliffyB.