Dark Souls 2 chce při propagaci cílit na hráče Skyrimu
Namco do ní nasypou mnohem více peněz než u jedničky.
Namco Bandai si považují Dark Souls 2 natolik, že říkají, že hra bude mít také velkou marketingovou kampaň. Přímo říkají, že se ke hře postaví jako k velkému AAA titulu.
První Dark Souls neměl příliš velký marketingový rozpočet, což byl asi dobrý krok. Svou slávu našla hra až později, když se mezi hardcore hráči rozkřiklo, jak moc se povedla. U dvojky ale už nenechávají nic náhodě.
"Tentokrát investujeme mnohem víc do marketingu," prozradil PR ředitel Lee Kirton pro Official Xbox Magazine. "Marketing u Dark Souls a jeho předchůdce Demon Souls byl v malém měřítku, hodně cílený a zaměřený. K Dark Souls 2 přistupujeme jako k obrovskému AAA titulu."
Jednak chtějí oslovit hráče, kteří milují první Dark Souls, ale sítě chtějí rozhodit i do dalších stran.
"Neříkám, že všichni hráči Skyrimu si hned půjdou koupit Dark Souls 2, ale bylo by pěkné, kdyby tak pár z nich učinilo. Ale je to dost jiná hra, to je jisté."