Nálož videí z několika hodin s Atlas Fallen a deníček ze studia Deck13
Jak se hraje a proč je tak nadějné?
Na debutové záběry z poloviny tohoto týdne navázala další tuna materiálů, dle nichž se květnové písečné akční RPG rýsuje zatím velice nadějně.
Vývojářský deníček ze studia Deck13 odchytl zástupce kreativců, grafiků i scénáristů, aby vám pověděli něco o zdejších potvorách, boji, speciálních schopnostech či zasazení:
Dojmy od influencerů, kteří si zkusili několik hodin z téměř kompletní hry, pak hovoří o velmi rozsáhlém herním světě Atlas Fallen, systému Momentum, upgradech, uživatelském rozhraní, prozkoumávání prostředí, lovu monster a bitkách s devastujícími supersilami.
Má jít o značný odklon od her z podžánru Souls, když se to spíš blíží například Darksiders, Nier nebo God of War Ascension. Čili kdo doufal něco jako The Surge nebo Lords of the Fallen, bude překvapen.