Skip to main content

Nahrávka z The Crew na nextgenu rovněž uzamčeného na 30fps

V otevřené Americe prý není realistické dosáhnout větší plynulosti.

Včera jsme se tu zabývali tím, proč next-gen hry Dead Rising 3, DriveClub a NFS Rivals běží jen v 30 snímcích za vteřinu, a dnes na to navázala další.

Kolegové z britského VideoGameru si totiž založili byznys na tom, že v Kolíně obcházejí všechny vystavovatele a ptají se jich právě na tuto otázku. Z toho vyšlo najevo, že na 30fps jsou uzamčeny i závody The Crew od UbiSoftu, které přitom rovněž existují pro PS4/Xbox One.

Vývojáři hry ze studia Ivory Tower říkají, že 60fps by bylo i na nextgenu nerealistické kvůli velikosti otevřeného herního světa, kterým je zmenšená Severní Amerika od západu až po východní pobřeží, kterou přejedete autem za přibližně hodinu.

"Nikdy jsme 60fps neslibovali, vždy bylo naším cílem jen 30fps. Vyšší rychlost hry bychom samozřejmě všichni uvítali, leč v takovém obřím světě a se všemi online funkcemi běžícími na pozadí to prostě není možné," vysvětlil kreativní ředitel Julian Gerighty.

A omlouval se za to, že ani těch 30fps na Gamescomu nedosáhli, protože některé počítače se v hale přehřívaly. Podívejte se na krátkou novou nahrávku z The Crew, jak ji pořídili IGN:

Watch on YouTube

Z těchto závodů se tento týden objevily i koncepční rendery a komentovaný průjezd od tvůrců.

Read this next