Nahrávka srovnání Metro Exodus z GDC
Raytracing vs. rasterizace.
OK, tohle tech-demo jsme viděli už před dvěma týdny v oficiální kvalitě.
Proč nyní upozorňujeme na nahrávku z monitoru od reportérů německého PC Games Hardware, je srovnání od inženýra společnosti Nvidia.
Dává totiž vedle sebe grafiku nové technologie raytracingu (včetně globální iluminace) a tradiční rasterizace za pomoci efektu SSAO a "předem upečeného" nasvícení (image-based lighting).
Na rozdíl od řady obdobných videí jsou zde změny ihned patrné a nové řešení dost pomáhá atmosféře (bez něj interiéry vypadají jako průchod obydlenými tunely ve starých dílech Metro).
Navíc prý vše takto běželo plynule v reálném čase na jediném GPU a vývojáři s tím měli méně práce.
Zajímavé je i porovnání živě hraného E3 2017 dema s raytracingem v tom samém prostředí: