Skip to main content

Náhodně generovaný příběh v příštím Battlefieldu?

Nová výzkumná divize EA.

Nepřešlapovat na místě se snaží EA, kteří avizovali založení své nové divize SEED. V něm bude malý tým vědátorů zkoumat, jak posunout hry vpřed - nejen po technické a vizuální stránce, ale hlavně ve způsobu, jak je hrajeme.

Tento inkubátor nových nápadů má hledat cesty pro zabudování vizionářského obsahu do her, což se týká jejich hlubokého učení, nervových sítí a virtuálních lidí.

Watch on YouTube

Co si pod těmito hezkými frázemi představit? Vezměte si populární režim FIFA Ultimate Team, který čerpá ze skutečných fotbalových údajů: "Pokládáme si otázku: co kdybychom něco podobného přenesli do jiných herních žánrů, nejen do sportů, a co kdyby zdrojová data nepocházela od profesionálů, nýbrž z toho, co děláte ve svém reálném životě?"

Šéf EA Andrew Wilson věří, že fundamentálním posláním her je vyprávění úžasných příběhů v interaktivním světě, ale je prý složité najít způsoby, jak to dělat jinak než dosud. Prý přemýšlejí, jak postavit nový zážitek ze světa Battlefieldu, který by byl "nakrmen" každým válečným příběhem, co byl kdy napsán do knih. Pak by hra mohla každý den přinést nové, zajímavé a osobní příběhy v reálném čase pokaždé, co ji zapnete.

Pro Glixel dále nastínil, že když mají 20 milionů hráčů virtuálního fotbalu ve FIFA denně, nemuselo by být špatné, aby jejich výsledky pak ovlivňovaly dění ve skutečném světě.

Obráceně to prý funguje už teď, že skauti týmů z Premier League a týmů NFL používají databáze fotbalistů ve hrách od EA, aby si uvědomili, jaké typy jim do týmu chybí a jak je mohou kde najít. Kluby jako Manchester United prý používají FIFU k vzdělávání mladých čutálistů, aby tím zvýšili jejich IQ. Dle EA by mohl být budoucí zážitek ve FIFA záviset na tom, jak často hrajete, jak hru ovládáte a jak máte velkou obrazovku, nikoli na výkonu vašeho lokálního zařízení, u nějž se zrovna nacházíte.

Read this next