Nahlédnutí za oponu vývoje příštího Tomb Raidera na Unreal Engine 5
I do zákulisí vzniku Gears 5.
Jak se ví od letošního jara, příští díl Tomb Raidera poprvé poběží na Unreal Engine a to jeho páté generaci.
Studio Crystal Dynamics se rozhodlo nechat nás náhlednout za oponu tohoto přechodu.
Ve vysílání Unreal Fest Day 2 to nazvali zásadním přechodem, vysvětlili, proč tak učinili, nebo že si nechali šest měsíců času na přípravu všeho, než začne vývoj nových projektů (i Perfect Dark reboot). Povídání začíná v 5:31 záznamu streamu:
Na stejné akci byl Phil Cousins ze studia The Coalition, který se zase svěřil se zákulisím jejich poslední velké hry.
Na Gears 5 na Unreal Engine pracovalo 350 lidí v centrále ve Vancouveru a pomáhalo jim dvanáct externích partnerů z celého světa.
Při vývoji měli 23 TB grafických podkladů v plné kvalitě a 2 TB obsahu na Unrealu.