Skip to main content

Nabídka CD Projektu Red ohledně Cyberpunk 2077 není reklamace, varuje Comgad

Jak to (ne)půjde u nás?

Nad rámec oficiální omluvy od CD Projektu Red přihodil domácí distributor Cyberpunk 2077 pozoruhodnou notičku, která stojí za samostatný článek. I kvůli neochotě Sony vracet peníze konzolistům či slibu Microsoft zlepšit certifikační procesy.

Comgad uvedl, že pokud jste si pořídili českou krabicovou hru pro PS4 nebo Xone a přejete si ji vrátit na základě té informace od CD Projektu, směřujte prosím svůj požadavek přímo na helpmerefund@cdprojektred.com nejpozději do 21.12.2020. Asi není nutné dodávat, že když budete slušní, máte vyšší šanci na úspěšné vyřízení svého požadavku než v případě nějakých sprostých nadávek apod.

Jedním dechem ale na oficiálním Facebooku varoval:

"Možnost vrácení hry přímo na prodejnách není v České republice a na Slovensku dostupná. Upozorňujeme, že tato nabídka CD Projektu není reklamace. V případě reklamace se postupuje běžným způsobem dle reklamačních podmínek příslušného obchodu."

Vše se děje v době, kdy vycházejí různé patche, které postupně stav hry zlepšují, ale patrně to bude běh na dlouhou trať...

Problémům se nevyhnula ani PC verze, která podle zkušeností našeho recenzenta Milana Bergmana ani o víkendu nebyla schopna zapamatovat si nastavení češtiny ve volbě jazyka, takže to bylo nutné neustále dělat při každém novém spuštění hry, což prý bylo otravné.

Read this next