Na standardní PS4 šlape Metro Exodus nejhůře
Videosrovnání konzolových verzí.
O ničem jiném se nemluví tolik jako o báječné postapokalyptické střílečce od ukrajinského studia 4A Games.
Z videosrovnání všech čtyř konzolových verzí od kolegů z Digital Foundry vyplynulo, že nejlépe hra logicky jede i vypadá na Xbox One X (2160p), druhá v pořadí je PS4 Pro (nativních 1440p), zatímco nejhůře na standardním modelu PlayStation 4, což je poněkud překvapivé.
Je to tím, že Xbox One verze používá dynamické rozlišení mezi 1080p-900p, zatímco obyčejná PS4 v nativním 1080p. Kvůli tomu na PS4 dochází ve vypjatých scénách s hodně ohněm a v přestřelkách k propadům frameratu až na úroveň 20fps (plus berlička v podobě adaptivního vsync), zatímco konzole Microsoftu si stále drží konzistentních 30fps.
Starý Xbox One si také vypomáhá tím, že používá menší rozlišení na efekty typu mlha, kouř, zbraně apod. Horší je na něm též filtrování textur a nastavení gamma, ale to by měl vyřešit patch. Staré modely konzolí též mají nižší úroveň detailů, zatímco na X1X a PS4Pro je lepší geometrie.
Všechny konzolové verze postrádají pokročilou simulaci fyziky, která je přítomna jen v PC verzi.