Na slovíčko s tvůrci DiRT 2
Co prozradili při své návštěvě Eurogameru?
Náš mateřský Eurogamer slaví deset a u téhle příležitosti se v jeho kancelářích zastavilo také pár vývojářů z Codemasters, kteří čtenářům zodpověděli pár dotazů ke svému chystanému Colin McRae DiRT 2. Mimochodem, DiRT se to prý píše proto, aby tím tvůrci vyvolali asociaci se starými závody ToCA.
Gavin Raeburn a Adam Askew si během rozhovoru pochvalovali spolupráci s Kenem Blockem, davem Mirrou nebo Travisem Pastranou, tedy jezdci, kteří se na hře podíleli. Prý se chovali jako naprostí profíci, měli podstatné připomínky k věci a jejich přínos bude ve hře znatelný; zdaleka nejlepším hráčem prý byl Ken Block, který s virtuálními vozy DiRT 2 prý jezdil jako ve skutečnosti (tak mají být věrohodné).
Tvůrci také podotkli, že zafixovat hru na třiceti snímcích za vteřinu se nakonec rozhodli kvůli tomu, aby při dvojnásobném frameratu nemuseli dělat zbytečné kompromisy v grafice.
Ve hře prý bude na výběr ze dvou spolujezdců, jeden se skotským, druhý s americkým přízvukem. DiRT 2 také obsáhne offline i online rankovací systém, díky kterému si budete postupně odemykat nové předměty do dashboardu, extra auta a podobné bonusy, byť jak říkají sami vývojáři, dosáhnout nejvyššího možného ohodnocení 999 se prý někomu pořadí jen stěží.
Autoři pak také odhalili, že hratelné demo bylo do téhle doby stáhnuto už téměř milionkrát, z toho jen za první tři si uživatelé Xboxu 360 downloadovali přes čtyři sta tisíc kopií.