Skip to main content

Na PS5 verzi Death Stranding se mrkneme příště, říká Kojimův technický šéf

+ úspěch v hitparádě Steamu, přirovnání s PS4 originálem.

Dnes vychází PC konverze Death Stranding, tudíž ta otázka se vyloženě drala na jazyk.

Proč vlastně nevzít to, co se za uplynulý půlrok udělalo kvůli portu pro počítače, mírně to nevyšperkovat a nevydat i pro PlayStation 5 před Vánocemi? Byly by to pravděpodobně "snadné peníze" za nepříliš práce.

V rozhovoru pro Eurogamer o tom pohovořil technický ředitel Kojima Productions, Akio Sakamoto, i když to možná nebylo úplně taktické a bylo by lepší si to schovat na jindy:

"V tuto chvíli se opravdu naplno soustředíme na PC verzi Death Stranding, takže nemohu nic říct o PS5. Ale jakmile si trochu odpočineme a nadechneme po PC premiéře, určitě bychom se rádi na PS5 port blíže podívali. Doufáme, že pak všem dáme vědět, až dospějeme k nějakému rozhodnutí".

Watch on YouTube

Umělecký šéf studia Yoji Shinkawa jinak v interview s Geoffem Keighleym přirovnal PC verzi k sledování filmu v kině, zatímco původní PS4 hra byla spíš televizním dramatem. Myslel tím zejména podporu širokoúhlého režimu 21:9, který poskytuje větší perspektivu, vidíte díky němu více nepřátel okolo sebe a pomáhá to v orientaci prostředím, kam máte vyrazit dál, jelikož hra vám dává více informací. Samozřejmě bylo oproti PS4 originálu navýšeno i rozlišení spolu s frameratem.

Nejnovější hry testujeme na výkonném počítači LYNX Grunex Super Gamer 2020.

O tento simulátor kurýra v postapokalyptické Americe byl jinak mezi PC hráči značný zájem.

Až takový, že Death Stranding PC vyšvihl do čela žebříčku prodejnosti na Steamu za minulý týden a to šlo tehdy jen o sběr předbojednávek.

Dílo Kojimy tam proto předstihlo například Sea of Thieves, Valve Index VR Kit, Tropico 6 či novinku F1 2020, která se ve Velké Británii prodává v krabicích kupodivu o 22% lépe než předešlé ročníky (než všechny formule Codemasters od 2017).

Read this next