Na PS5 se prý vyvíjí lépe než na Xbox Series X, pronesl programátor Cryteku
Zopakuje se situace s PS3 a X360?
Zdá se, že pro tvůrce her je čím dál těžší držet jazyk za zuby. Zřejmě i oni by si nejspíš přáli, ať už nejsou svázáni smlouvami o mlčenlivosti...
Ali Salehi, programátor renderování z Cryteku, si takto pustil pusu na špacír pro perskou stránku Vigiato, což neuniklo bystrým lidem, kteří to přeložili do angličtiny.
Prohlásil tam, že z jeho pohledu programátora je PlayStation 5 mnohem lepší. Prý nenajdete programátora, který by byl schopen vyjmenovat jedinou výhodu Xbox Series X nad PS5.
Naznačil, že přestože má konzole od Microsoftu větší hrubý výkon než ta od Sony, není to zdaleka všechno. V řadě ohledů je prý snazší pro vývojáře pracovat s PS5.
Salehi také přirovnal danou situaci s generací PlayStation 3 a Xbox 360, kdy jsme tu měli složitou architekturu Cell od Sony, která sice byla silnější, ale pro mnohé bylo minimálně zpočátku noční můrou pro ní chystat hry.
Poté, co se tato slova provalila do světa, zmíněný zaměstnanec Cryteku nechal všechno odstranit, patrně protože neměl oprávnění na toto téma hovořit navenek. Prý už dané vyjádření nemůže potvrdit z osobních důvodů. Samozřejmě, v tuto chvíli přišly vhod internetové archivy, které to zaznamenaly (thx GamesRadar).