Na jakém PC poběží Max Payne 3 plynule 1920x1080?
Jak vyždíme i dělo a co vše budou konzolisté závidět?
S blížícím se pátkem 1. června, kdy PC verze Max Payne 3 vyjde, se její designér rozpovídal o jejích specifikách v rozhovoru pro PC World, čímž navázal na středeční benchmarky.
Abyste mohli hrát v 60 snímcích za vteřinu a rozlišení 1920x1080, budete potřebovat sestavu jako Windows 7/Vista, vybavenou procesorem Intel i7 Quad Core 2.8Ghz či podobným, 3GB RAM a grafickou kartu NVIDIA GeForce 480 1GB RAM nebo AMD Radeon HD 5870 1GB RAM.
Pokud vám v tom samém rozlišení postačí plynulost 30 snímků za vteřinu (pocit plynulosti je vždy subjektivní), hra se spokojí s dvoujádrovým procesorem na 3Ghz, i s Windows XP 32-bit a NVIDIA GeForce 450 512MB RAM nebo AMD Radeon HD 4870 512MB RAM. A aby se vám vůbec spustila, musíte mít doma něco jako toto.
"Max Payne 3 je navržen tak, aby co do výkonu vyždímal i nejnabušenější PC současnosti a blízké budoucnosti. Podporuje DirectX 11 se shadery Hull/Tessellation/Domain pro hezčí postavy a vehikly, Geometry shader / Stream Output, Gather4 pro optimalizací stínů a další moderní technické vychytávky. Na druhou stranu, dá se v něm nastavit rozlišení, anti-aliasing, kvalita vody, stínů, detaily postav, vozidel či filtr textur, takže poběží na široké škále počítačů," dodal vývojář pro PC World.
Také jsme od něj konečně dostali vysvětlení, proč vlastně hra ukousne na harddisku 35 GB prostoru, což nebývá běžné. Důvodem je prý nekompromisní kvalita textur, které jsou čtyřikrát větší než ty na konzolích. Lepší máme čekat i zvuk díky nižší kompresi než na PS3/X360, kde prý byly disky zaplněny až po okraj.
Max Payne 3 jsme zrecenzovali minulé úterý, natočili jsme jeho úvod i videosrovnání a stále ještě běží soutěž. Z PC verze v červnu přineseme např. videorecenzi - předobjednávka s tričkem zdarma.