Na Deep Down si počkáte citelně déle
Radikálně se totiž předělává.
Pamatujete ještě na ta všechna dechberoucí tech-dema ohně či kouře z enginu Panta Rhei, ještě z doby, kdy současné konzole nebyly na trhu? I kvůli nim se Capcom často stával terčem vtípků po opakovaném nesplnění slibů kolem této F2P PS4 hry z podzemí New Yorku, trochu podobné Dark Souls.
Nyní se rozhodl, že o všem otevřeně promluví, ať má už klid: "Deep Down nám zabere výrazně déle času. Někteří lidé se ptají, jestli nedošlo k zastavení vývoje, ale nic takového se nestalo. Časem vám ukážeme něco kompletně odlišného oproti dřívějšku."
Producent Yoshinori Ono uvedl, že vize hry bude nyní mnohem větší než při oznámení na Gamescomu v roce 2013. Původní podoba prý nebyla dostatečně dobrá a měli obavy, že by neoslovila to správné publikum.
Přestože tedy Deep Down radikálně předělávají, nadále platí, že bude online titulem se všemi funkcemi a vlastnostmi, jaké se od něj očekávají, aby hráče chytly a nepustily. I kvůli záměru Capcomu, aby tahle značka vydržela žít po dobu patnácti let.