Musíme se zlepšit v našich slibech, říká xboxový boss po odsunu Starfield
Reakce na kritiku hráčů.
Pamatujete si ještě na závazek, že nějaká exkluzivita pro Xbox dorazí pravidelně každé tři měsíce?
Po odkladu Starfield i Redfall na 2023 jsou majitelé Xboxu dost naštvaní, cítí se podvedeni.
Někteří se ptají, proč vlastně bylo přesné datum exkluzivního Starfieldu na 11. 11. 2022 tak sebejistě ohlášeno nezvykle dlouhých 17 měsíců dopředu, když ještě tehdy nikdo nemohl vědět, zda se vůbec stihne. Podezírají výrobce, že jim dal slib, o němž už tehdy nejspíš musel dobře vědět, že ho nemusí splnit, ale chtěl tak pouze nalákat lidi ke koupi konzole.
Jiní zase litují toho, že si předplatili Xbox Game Pass na 12 měsíců dopředu, když počítali, že tam budou jak Starfield, tak Redfall. Ale těmito odklady vlastně přišli o dvakrát 60 dolarů, které by ušetřili, pokud by obě exkluzivity letos vyšly, jak původně měly. A nic jiného, co by oba tituly nahradilo, se zatím nerýsuje (na druhou stranu, na službu často přibývá i spousta plných her, které se tam dopředu nečekaly, což absence vynahradí).
Všechno zmíněné donutilo k oficiální reakci xboxového bosse Phila Spencera:
"Zpětnou vazbu slyšíme. Jde o těžká rozhodnutí, která dopadají na tvůrčí týmy i na hráče, ale plně podporuji dát na vývoj více času, aby byly hry vydané až v moment, kdy jsou opravdu hotovy."
Spencer se proto zavázal, že se budou muset zlepšit v tom, aby lépe naplnili očekávání hráčů, když doufají jak ve kvalitu, tak konzistenci (dodržení slibů).
Microsoft s tímto plánováním má problém dlouhodobě, viz odklad Halo Infinite o rok oproti dřívějšímu plánu. Jak to napravit? Přinést během červnového streamu ke Starfield něco naprosto dechberoucího a úžasného, díky čemuž mu hráči odpustí.