Komunitní funkce v betě Halo: Reach
Pohodlnější a inteligentnější hra po síti.
Kolegům ze serveru Shacknews se podařilo najít něco málo doplňujících informací k multiplayerové stránce Halo: Reach.
Ta obsáhne třeba aktivní seznam všech hráčů, kteří jsou právě připojeni, včetně toho, s kým se právě dali do party, dále možnost automatického připojení se do zápasů svých kamarádů nebo vylepšené hlasování o změně mapy.
Pro módy Slayer a Team Slayer také autoři vytvořili tzv. arénové "playlisty", které budou hráče posuzovat a ohodnocovat jejich výkony dle barevných označení Onyx, Gold, Silver, Bronze a Steel. K tomu, abyste uspěli, se budete muset zúčastnit několika zápasů denně - a vaše ohodnocení se prý nemá odvíjet jen čistě z počtu zabitých protihráčů.
Playlisty zaručí také to, že se svým týmem nebudete rozděleni po jednom hráči do různých zápasů, ale třeba vždy po skupinkách ve dvou dle toho, na jakých serverech bude zrovna místo. I po zápase budou hráči drženi spolu a na základě interních statistik hra rozhodne, zda celý tým nechat beze změn nebo mu najít lepší protivníky.
Betaverze Halo: Reach začne pro všechny majitele Halo 3: ODST již 3. května.