Bioshock 2 bez podpory LAN
A bez dedikovaných serverů.
Multiplayer u příchozí hry Bioshock 2 se také z důvodu časové náročnosti jeho vývoje bude muset nakonec obejít bez LAN (konzole a PC) a dedikovaných serverů (PC). Tvůrci z 2K Games to přitom vysvětlují následovně.
"Na vývoj hry máte vždy omezené množství času. A implementace multiplayeru do Bioshock 2 byl nelehký úkol jak z technického hlediska, tak kvůli očekávání herní komunity. Mohli jsme se pokusit zvládnout všechno s tím, že nic z toho nebude stoprocentně dodělané, nebo se zaměřit jenom na určité věci a ty pak dotáhnout do konce. Podařilo se nám tak vytvořit solidní herní základy, ve kterých však není zahrnuto LAN hraní a dedikované servery."
Příjemná je však možnost privátních online utkání pro celkem deset vybraných hráčů, jakkoliv jde spíše o takový trénink, kde se výsledky nezapočítávají do žebříčků. Nebo systém, díky kterému bude možné hrát v týmu s vašimi známými proti hráčům na přibližně stejně úrovni.
Další detaily o multiplayeru již naleznete na oficiální stránce hry, jejíž příchod je načasován na 9. února (PC a konzole PS3 a X360).