Skip to main content

Multiplayer ve Fallout 76 je jiný, než mnozí předpokládají

Tvrdí to Bethesda.

Když bylo odhaleno, že Fallout 76 (Alza.cz) bude multiplayerový, vyvolalo to řadu obav.

Marketingový šéf Bethesdy Pete Hines však chce uklidnit tvrzením, že to je úplně jiný druh multiplayeru, než mnozí lidé dopředu předpokládají:

"Nejsme typem firmy, která se zhlédne v něčem, co je právě populární, a řekne si, že to hned musí udělat též jako všichni ostatní. Namísto toho se pokoušíme o vyrobení něčeho, o čem máme pocit, že je to unikátní a co nikdo jiný dosud neudělal. Jsme totiž v tomhle prozkoumávání nových nápadů dobří, vyzkoušení něčeho, co tu ještě nebylo a co o kousek posune hranice."

Až prý zveřejní více podrobností, pochopíme, že Fallout 76 není titulem, kde vás bude někdo neustále rozsekávat na kusy a pořád pronásledovat, až by vás to znechutilo a vypnuli jste ho. To prý ani ostatně nesedí do stylu her, které Bethesda vytváří.

"Všechny naše hry, ať už jde o Rage 2 či DOOM Eternal, mají stejné vnímání singleplayeru jako Fallout 76," zdůraznil Hines pro GameReactor. Když má on čas na hraní, netrefí se prý do rozvrhu svých přátel či dětí, takže i onlinovky obvykle hraje osamoceně. A právě takto prý dosud hrál i rozpracovaný Fallout 76, protože to upřednostňuje.

Zdejší PvP má být spíš takovým systémem výzvy, nikoli hrou typu ve stylu "Zabijte každého, koho právě spatříte" (viz Nováčka nebudete moci zabít).

I frakce ve hře mají fungovat odlišně, než jak jste zvyklí. Prý není potřeba, aby vývojáři vytvářeli nějaké frakce, protože si je udělají sami hráči, jak se jim to zrovna bude hodit:

"Pokud chcete být tím, kdo je okamžitě připraven ostatním pomoci, jako tzv. Minutemeni během Americké revoluce, kteří dobrovolničili a byli připraveni k službě okamžitě na zavolání, pak buďte Minutemenem, který chodí po herním světě a hledá osady, kde se hodí přiložit ruku k dílu a pomoci. Chcete-li být obchodníkem, opět můžete cestovat po mapě a postavit si základnu, kam ostatní hráči chodí odprodat různé věci, máte možnost. Od nás coby vývojářů nebudete potřebovat, abychom vám tyto systémy předpřipravili, neb to dovolí hra sama o sobě. V jejím světě budete tím, kým chcete být."

Read this next