Změny k horšímu v Modern Warfare 2
Oproti Call of Duty 4 PC s mnoha omezeními.
Pro fanoušky multiplayeru, profesionální hráče a budoucí majitelé PC verze hry Modern Warfare 2 nemáme zrovna dobrou zprávu. Multiplayer tam podle všeho bude ještě horší, než se očekávalo.
Jak jistě víte, Infinity Ward se rozhodli opustit od dedikovaných serverů a nahradili je místo toho takzvaným IWnet, tedy peer-to-peer propojením hráčů. Což je pro profesionální multiplayerové kluby hodně špatná zpráva. Už kvůli řadě omezení. Jedním z nich je, že nebude možné hrát ve více než v osmnácti lidech (9 versus 9), zatímco spousta profesionálních klanů hraje na svých dedikovaných serverech klidně i ve třiceti hráčích.
Petice, kterou už podepsalo téměř 200 tisíc lidí, už pár dní předtím, než se začne hra prodávat, těžko pomůže. Navíc lidé v Infinity Ward jsou přesvědčeni, že hodně lidí ji podepsalo pod falešnými jmény několikrát. A stále opakují, že věří, že tento způsob multiplayeru je nejlepší a pro hráče "nejsnazší". Což jenom dokazuje, že hra Modern Warfare 2 už cílí na poněkud jiné publiku – nezajímají je hardcore hráči, zajímá je spíše mainstream.
Lidé z Infinity Ward chatovali s rozlícenými fanoušky a například nedokázali ani odpovědět na otázku, zda je možné, že někdy v budoucnu vyjde na IWnet patch, který povolí dedikované servery. "Teď se zabýváme hlavně vydáním hry."
Zde například vidíte hezké porovnání toho, v čem všem bude horší multiplayer u Modern Warfare 2 oproti jedničce. Ping se zvýší z průměrného 10-40ms na více než 100ms. Nebudete moct hrát ve vlastních mapách, 64 hráčů na jedné mapě je už dávno minulost, neexistuje, že by někdo přidával do her své vlastní modifikace. Nepůjde zápasy nahrávat, za DLC už budete muset platit a seznam dále pokračuje.