Multiplayer Halo 4 bude mít svůj příběh
Engine bude výrazně lepší než v Halo Reach.
"Tahle hra bude definovat příštích deset let Halo série," řekli Frank O'Connor a Kiki Wolfkill minulý týden na Microsoft Spring Showcase, kde bylo novinářům konečně předvedeno něco z Halo 4. Neprozradili toho příliš, ale jde po pár měsících mlčení alespoň o první střípky informací.
Co se týče singeplayeru, nechtěli o něm příliš mluvit, ale mělo by jít o mnohem "osobnější příběh", což ovšem neznamená, že Master Chief začne klábosit se všemi, koho potká. Také mluvili o tom, že každý aspekt hry změnili nebo vylepšili, ať to znamená cokoli. Poznat to ale bylo podle přítomných novinářů už na zvuku, kde byly vyměněny všechny zvukové efekty, takže zní mnohem dynamičtěji.
Jak už naznačily první dva obrázky, které byly zveřejněny, výrazně bude vylepšen také engine. "Od základů ho předěláváme a přidáváme další technologické novinky, aby byl přizpůsoben přesně tomu, čeho chceme docílit," řekli.
Dominantou předváděčky pro novináře byl ale multiplayer Halo 4. Zajímavé je, že bude mít vlastní příběh. Nebo minimálně vysvětlení, proč se červení a modří hráči mezi sebou neustále perou. V singeplayeru budou zmínky o občanské válce a v multiplayeru si ji budete moct na vlastní kůži prožít.
V MP budete ovládat nové supervojáky označené jako Spartan IV. U těchto vojáků můžete vylepšovat své brnění, což bylo i v předchozích dílech, ale teď už nepůjde jen o kosmetické změny. V multiplayeru budete prostě získávat různé perky a vylepšovat si tak svou postavu, což je něco, s čímž jsou fanoušci série jako Call of Duty dost obeznámení.