Mortal Shell je zatím nejlepším klonem Dark Souls, shodují se recenze
+ krátké intro.
V těchto dnech nevychází pouze Microsoft Flight Simulator 2020, nýbrž i klon Dark Souls od indie studia Cold Symmetry.
Příchod Mortal Shell pro PC, PS4 a X1 připomněl mimojiné krátký filmeček nazvaný The Birth of Solomon, který režíroval Alessandro Pacciani.
A jak se této hře daří ve světě, nezdrbali ji jen kvůli tomu, že pochází od malého neznámého vydavatele Playstack, jehož možnosti a podpora je přeci jen výrazně menší než od Bandai Namco? Nemluvě o budgetové ceně 30 eur, která může svádět k různým nehezkým úvahám?
Dosavadní průměrné hodnocení na OpenCritic se drží na 76%, což je pro takovou hru rozhodně úspěch.
PC Gamer dal 80% za zábavnost herního světa i příběhu, protože ponuré prostředí je prý brilantní a postavy obskurní.
Také GameSpot neváhal vytasit 8/10, když nazval Mortal Shell milostným dopisem dílům od From Software. Podobné nápady prý osloví ty, pro něž jsou Bloodborne či Dark Souls moc obtížné.
Španělské IGN se 7/10 říká, že hře nechybí osobnost, nové nápady a úžasné bitvy, jen trpí potížemi v designu scénářů a postavení světa.
Podle Metro GameCentral s 8/10 to je zatím nejlepší klon Dark Souls, s řadou zajímavých nápadů a zážitkem, který je stravitelnější pro méně zkušené hráče.
The SixthAxis též s 8/10 připomínají, že to pořád není hra vhodná pro každého. Zápletka je prý zřetelnější než v předloze, sice vás bude též neustále ubíjet, ale když se naučíte mechanismy, půjde o neuvěřitelně uspokojující zážitek.
Přísněji to vidí Gamespew s 6/10, kde sice chválí bossy a design světa, leč kritizují délku či doprovodné herní systémy, které prostě nejsou tak dobré jako v inspiraci a zanechají ve vás zklamání či frustraci.
Shodně to vnímají PSU s 6/10, jimž prý hra zpočátku přišla dobrá, ale čím více ji hráli, tím více vadily boje či umělá inteligence.
TechRaptor rovněž zvolil 6/10 kvůli slabšímu vyprávění příběhu, designu levelů a nedokončenosti hry, ačkoli ji přiznal responzivní boje a úžasnou grafik.
Souhrn zakončíme s Critical Hit Gaming a jejich 7/10: prý to je báječný vstup do žánru Souls her s fantastickými nápady okolo vývoje postav či bitek, leč má ho stahovat dolu systém uzdravování, který odrazuje od prozkoumávání.