Skip to main content

Mortal Kombat X je další hrou s nižším rozlišením na Xbox One

Není to nativních 1080p.

Ne že by to netrénované oko mělo šanci postřehnout. To ani náhodou, zjistili to až experti po zvětšení obrazu. Přesto je to zajímavé vzhledem k žánru bojovky, která není považována za tak náročnou jako otevřené 3D světy. I kvůli dřívějším průzkumům, podle nichž si lidé vybírali konkurenční PS4 právě kvůli vyššímu výkonu.

Tento týden vydaný Mortal Kombat X (koupit na Alza.cz) je další hrou, která má na Xbox One horší technické parametry než na PlayStation 4. Zatímco na ní běží v nativním rozlišení 1080p, na konzoli od Microsoftu to je uměle zvětšené (upscalované) trochu nižší rozlišení.

Podle GearNuke a Beyond3D má hra vertikální rozlišení shodné jako na PS4, ale horizontální je zvýšené z 1360 pixelů.

Tvůrci ze studia NetherRealm přitom vloni avizovali, že díky přizpůsobené verzi Unreal Engine 4 jede Mortal Kombat X na obou konzlích v 60fps a 1080p. Jenže jak se zdá, nepovedlo se jim to docílit a skutečnost vyšla najevo až po vypuštění hry do obchodů. Není to první taková hra letošního jara, která je na X1 technicky horší, viz třeba Batman či Zaklínač 3.

Read this next