Skip to main content

Mortal Kombat bude pro hardcore hráče

Zabaví ale i casual publikum.

Nový Mortal Kombat má být stále lákavý pro hardcore fanoušky série, zároveň ale jeho tvůrce Ed Boon věří, že přílišná komplexnost ubližuje prodejnosti bojových her.

V rozhovoru pro Gamasutru Ed řekl, že si nemyslí, že by existoval příliš velký trh pro velmi komplexní bojové hry. Jeho nový Mortal Kombat má být přístupnější, ale zároveň má lákat hardcore fanoušky.

„Nechceme do hry dát něco, co si nebude moci užít 80 procent hráčů. Máme stále na paměti to, že chceme, aby si i průměrný člověk mohl hru užít, nebo aby byl schopen provést nějaké kombo.“ Řekl Ed. Dále pokračuje: „Myslím, že si spousta lidí s žánrem bojovek asociuje takovou komplexnost, kterou se ani nechtějí učit. Kvůli tomu se tohoto žánru spousta vývojářů bojí, protože je to velmi úzký trh.“

Ed Boon chce ale novým Mortal Kombatem vzdát hold prvním třem dílům, na které neustále odkazuje. Vrátí se prý spousta fatalit a brutalit, některé z nich se dokonce spojí v „uber-fatality.“ Celkově má být hra mnohem brutálnější.

„S touhle hrou jdeme po hardcore hráčích. Máme ve hře několik vrstev. Casual hráči si jistě užijí a budou se bavit, ale neproniknou do hry tak hluboko, jak hardcore hráči, kteří objeví všechny ty bojové mechaniky, funkce a strategie.“ Říká Ed o hardcore fanoušcích.

Mortal Kombat vyjde v příštím roce pro Xbox 360 a PS3. Na PS3 bude hra podporovat 3D zobrazení.

Read this next