Skip to main content

Monster Hunter World nebude mít žádné mikrotransakce nebo loot boxy

Nejsou s trendem.

Mikrotransakce a loot boxy je něco, na co si asi budu muset hráči zvyknout. Má je Shadow of War, má je Call of Duty: WWII, má je Star Wars: Battlefront 2. Prostě každá větší hra v poslední době. Takže je docela osvěžující, když se nějaká velká hra rozhodne nic takového prostě nemít.

Producent Monster Hunter série, Ryozo Tsujimoto, v rozhovoru pro Gamespot prozradil, že Monster Hunter World (koupit na Alza.cz) nebude mít ani jedno. Je to zejména proto, že koncept náhodných předmětů je již v základu do Monster Hunter World zabudován.

"Myslím, že Monster Hunter už v sobě má tyhle náhodné odměny. Kdykoli porazíte monstrum, nevíte, co za to dostanete. Existují velmi vzácné věci, které téměř nikdy nedostanete. Dostanete občas něco, co nepotřebujete a podobné jsou odměny za questy. Některé odměny jsou standardní, některé jsou vylosované podle náhody."

Watch on YouTube

Podle jeho slov chtějí, aby hráč hru hrál, než aby se na všechno vykašlal a raději použil mikrotransakce, aby si vylepšil svou postavu. Naštěstí s vývojáři souhlasí i vydavatel Capcom.

Ale věří, že některé hry mohou loot boxy implementovat dobře. Nejde to ale u Monster Hunter World. "Hry, které udělají úspěšný loot box systém, jsou kolem něj celé postavené a loot je klíčovou součástí hratelnosti. U nás je důležitější akce, potom sbírání předmětů a pak jejich používání na lepší vybavení." Pokud by chtěli mít loot boxy, museli by celý koncept hry přepracovat, aby byly zajímavé.

Read this next