Molyneux se opět omlouvá za Fable
Protože měli na třetí díl málo času.
Stejně jako je jisté, že každý den vyjde slunce nebo že každý rok dostaneme nový díl Call of Duty, můžeme si vsadit i na to, že Peter Molyneux se zpětně omluví za každý díl Fable, který kdy vytvoří. Učinil to samé předtím i u prvního a druhého dílu Fable.
"Fable III se nestalo tou hrou, jakou jsem si ji vysnil," přiznal v rozhovoru pro Gamasutru. Přičítá to pouhým dvěma letům, což je prý nejkratší doba, kterou kdy měl na jakoukoli hru.
"Hru jsme dali dokupy tak pozdě, že na balancování herních mechanismů a ověření, že nápady z papíru fungují i v praxi, zbyly pouhé týdny," lituje Molyneux. Naráží tím na ambiozní záměr přenést levelování z neurčitých čísílek v rozhraní Fable III přímo do herního světa, postavy a klíčových momentů v příběhů (více o tom v recenzi).
"Z těchto chyb jsme se poučili a designování Fable: The Journey řešíme jinak. Trávíme opravdu hodně času průzkumem, jestli určité prvky fungují nebo jak se nápady postupně rozvíjejí," dodal Peter Molyneux, který zároveň varoval, že E3 demo nového dílu pro Kinect odráželo pouze 4 měsíce vývoje a že na gamescomu ukáže pokročilejší verzi hry.
Přestože tomuto slavnému designérovi z Lionheadu můžeme přičíst ke cti, že si dokáže posypat popel na hlavu, začínáme ho podezřívat, jestli náhodou nemá dvojníka. Ano, máme na mysli přesně toho, který před uvedením pěje oslavné písně na každou svou hru, jako by už tehdy o těch nedostatcích nevěděl...?