Molyneux: "Kinect má své mouchy"
Bez tlačítek a páček není optimální.
Peter Molyneux přiznal, že pohybový ovladač Kinect pro Xbox 360 "má své mouchy". Nejsou samozřejmě tak velké, aby Molyneuxovi bránily ve vývoji Fable: The Journey výhradně pro tuto platformu, stejně je to ale první veřejná kritika z úst duchovního otce úchvatného technologického dema Milo a Kate.
"Přiznávám, že Kinect má své mouchy, zvlášť jako vstupní zařízení," řekl Molyneux v rozhovoru se serverem Gaming Union. "Bez páčky se s ním velmi obtížně naviguje a protože tu nejsou žádná tlačítka, někdy je opravdu těžké sdělit postavičce na monitoru, co má udělat."
"Při vývoji Fable: The Journey se proto soustředíme na to, co Kinect naopak umí výborně: poskytnout hráči svobodu a pracovat s jeho emocemi."
Molyneux v rozhovoru prozradil, že celé nové Fable vzniklo přímo na přání Microsoftu, který si u Molyneuxova studia Lionhead objednal nějakou klíčovou kinectovou hru pro tvrdé hráčské jádro.
Okamžitě po E3 předváděčce hry se na Molyneuxe snesla kritika, že celé Fable: The Journey bude nalajnované. Vývojář to posléze musel naněkolikrát vyvracet.