Molyneux: Brzy vzniknou nové herní žánry
Díky internetu, ovladačům a emocím.
Peter Molyneux, šéf Lionhead Studios a zaměstnanec Microsoftu, ve svém posledním rozhovoru řekl, že věří, že díky novinkám jako sociální sítě, pohybové ovladače a emocionální hloubka her, vzniknou úplně nové herní žánry.
"Výrobci hardwaru si konečně uvědomili, že pokud chtějí udělat něco revolučního, není to o rychlosti procesorů a velikosti paměti," řekl pro server Gamasutra. "Je to o tom, co drží hráč v ruce."
Řekl také, že má pocit, že se konečně dostáváme do fáze, kdy si uvědomujeme, co znamená online. "Pak už jen stačí, aby si designéři a výrobci softwaru uvědomili, že dokáží udělat hry plné emocí. Něco jako Heavy Rain, který vám dopřeje skutečnou emocionální horskou dráhu."
Právě tyhle tři věci a jejich spojení podle jeho slov vytvoří nové žánry. "Všechno to dáte dohromady a začnete si uvědomovat, že za dva nebo za tři roky - až si na všechny ty novinky zvykneme, na ty nové barvičky a palety designu - začnou opravdu vznikat úplně nové žánry."