Modern Warfare 3 předehnalo pětidenní tržby Black Ops o 20%
A 600 tisíc předplatitelů Elite jen v GameStopu.
Zatímco ostatní vydavatelé musejí pracně analyzovat čísla a statistiky, aby z nich vydolovali kritérium nebo oblast, ve které předehnali konkurenci a na tom postaví marketing či svou interpretaci, Activision takové starosti nemají. Mohou vzít libovolně kterýkoli údaj týkající se uvedení Modern Warfare 3 na trh a vždy budou jedničkou.
Po pochlubení se čísly za úvodní den se nyní Activision vytasili s daty za prvních pět dnů prodeje Modern Warfare 3 po celém světě. S tržbami 775 milionů dolarů předhonili o úctyhodných 20 procent předešlý díl Call of Duty: Black Ops, který dosáhl na 650 milionů dolarů, i dva roky starý Modern Warfare 2 s "jen" 550 miliony dolarů.
"Celkové tržby ze série Call of Duty překročily 6 miliard dolarů, což z ní dělá jednu z nejvíce hodnotných zábavních značek na světě," zdůraznil Bobby Kottick, šéf Activisionu. O překonání všech dosavadních rekordů, kterých dosáhly filmy, knihy nebo jiné hry, už ani netřeba mluvit, to se již považuje za samozřejmost.
Na Xbox Live si v jeden jediný den (8. listopadu) pustilo Modern Warfare 3 celkem 3,3 milionu unikátních hráčů, což je... opět nový rekord. Do multiplayeru minulého Black Ops se takto naráz pustilo o 700 tisíc hráčů méně.
Navíc, jen americkému řetězci GameStop se podařilo v kamenných obchodech prodat 600 tisíc (!) předplatné služby Call of Duty Elite, navzdory jejím startovním potížím. Za 50 dolarů tito lidé dostanou na rok bonusové funkce pro pořádání online klání, přístup k DLC, soutěžím, EliteTV, více prostoru pro nahraná videa atd. O Elite je prý zájem i v ostatních obchodech a do zmíněného čísla ani nejsou započítány Hardened edice MW3, které v sobě už Elite obsahovaly.
Najde se tu ještě někdo, kdo se Call of Duty vysmívá nebo kdo bude zpochybňovat zájem o co nejpřístupnější hry širokému publiku? Tyto výsledky Modern Warfare 3 dost pravděpodobně povedou k dalšímu zjednodušování všech her, protože není lepšího důkazu, o co stojí majorita zákazníků, na jejichž peněženky si chce téměř každý tvůrce her sáhnout.