Mnozí vývojáři prý přesvědčují Microsoft, aby nemuseli dělat verze pro Xbox Series S
Další do party.
Je očividné, že braní ohledů na slabší výkon konzole Xbox Series S bude postupem času trnem v oku mnoha tvůrcům, jelikož jim to přidělává práci.
Na toto téma se rozjela debata nedávno po výroku technického grafika z Rocksteady Studios, že "bramborový" grafický čip v Sku škodí multiplatformnímu vývoji.
Nyní se k němu přidal grafik speciálních efektů z Bossa Studios, což je firma stojící za Surgeon Simulator či I Am Fish. Ian Maclure konkrétně zareagoval na tweet redaktora Jeff Gerstmanna, ačkoli později vše raději smazal:
"MNOHO vývojářů sedělo v uplynulém roce na setkáních s Microsoftem, když se ho snažili přesvědčit, aby už nebylo povinné dělat na moment vydání hry i verzi pro Xbox Series S".
Dle něj je čím dál častější, že studia zjišťují, že tato konzole je úzkým hrdlem při celé výrobě. Má to být kvůli tomu, že hry už jsou chystány s ohledem na výkon a specifikace současné generace konzolí (PS5 a Xbox Series X), čemuž prostě slabší Sko neodpovídá.