MMO trápí "tvůrčí stagnace"
Myslí si to autoři Royal Questu od 1C.
Teprve před pár dny studio Katauri pod záštitou 1C oznámilo svoji první MMO jménem Royal Quest. Šéf firmy Dmitrij Gusarov se nyní v rozhovoru s Rock, Paper & Shotgun vyjádřil k žánru onlinovek jako takovému.
"Co lze momentálně pozorovat na trhu je stagnace MMO v ohledu tvůrčí kreativity," myslí si Gusarov. "Vždyť se na to podívejte, lidé už roky hrají ty stejné tituly jako World of WarCraft nebo Lineage II. Úplně tu chybí rychlé akční mlátičky ve stylu Diabla - a právě proto jsme se rozhodli jednu takovou udělat."
Navzdory stagnaci v tvůrčím oboru jsou prý MMO stále hudbou budoucnosti. "Máme za to, že v onlinovkách se skrývá budoucnost her jako takových. V posledních letech jsme hodně MMO hráli, takže teď přišel čas na to, abychom zkombinovali své koníčky s trochou byznysu."
Royal Quest se bude odehrávat ve fiktivním světě Aura a má se točit okolo dobývání hradu a získávání zlata. S jeho vydáním se počítá v roce 2012 pro PC.