MMO Neverwinter ze světa Forgotten Realms
Proč budou souboje napínavější než ve WoW?
Redaktoři IGN měli možnost vyzkoušet si masivně multiplayerovou onlinovku Neverwinter a vlilo jim to důvěru v tento projekt. Neverwinter by mělo být otevřené a pochopitelné jak novým hráčům, tak zabavit i skalní fanoušky.
V Neverwinter nebude automatický útok, protože snahou Crypticu je, aby bojové souboje byly dynamičtější, takže půjde spíše o dovednosti. Můžete mít maximálně tři schopnosti Encounter v jednu chvíli, takže je nutné pečlivě vybírat, které se hodí. Schopnosti Utility jsou pro každou třídu unikátní a v bojích činí postavu pohyblivější, např. čarodějnická schopnost umožňuje krátkou teleportaci. A schopnosti Daily fungují podobně jako ultimátní síla vaší třídy. Např. podvodník získá pro schopnosti Daily body tak, že zasáhne lidi zezadu, nebo když zahájí boj, aniž by byl zahlédnut.
Díky těmto silám jsou souboje podobné RPG akcím jako třeba v Kingdoms of Amalur nebo v Guild Wars 2. Podvodník může začít boj proti více nepřátelům, když vyjde z úkrytu se schopností Encounter, pak přepne na své síly At-Will a získá možnosti ničení navíc. Pokud např. nepřítel tasí meč, použije podvodník schopnost Utility a odkutálí se pryč, a může pak dokončit boj se schopností Daily, která ho rychle teleportuje z místa na místo.
Boje v Neverwinter jsou podle redaktorů IGN napínavější než ve World of Warcraft, a díky poctě stylu D&D mohou přilákat i jejich fanoušky. Navíc si není nutné dělat starosti o sedm schopností najednou, což činí Neverwinter také přístupnější než jiná MMO.
Všechny třídy ještě nejsou známy, ale Cryptic chce nabídnout podobné role jako v D&D. Podvodníci mají role útočníků, jsou mobilnější a zasazují tvrdší a těžší rány. Obránci jako třeba paladin jsou tanky na zničení zbytků skupiny. Control Wizardi zase pomáhají naklonit úspěch na vaši stranu znehybněním a zpomalením nepřátel.
Brzy se očekává beta testování a prodej ostré verze ke konci roku 2012. Obrázky a trailer můžete prohlédnout zde.