Druhé Mirrors Edge má být velmi odlišné od jedničky
Co nám zatím šéf EA o hře prozradil?
Vlastní zpráva - Jelikož je druhé Mirrors Edge (ale bez dvojky v názvu) pro Xbox One, PS4 a PC teprve v rané fázi vývoje, kromě oznamovacího traileru a pár artworků z pondělí se o něm dosud nic nevědělo, kromě toho, že má jít o reboot značky s novým příběhem o původu Faith. Na E3 kvůli tomu ani předváděno není (stejně jako Dragon Age 3 ze stejného důvodu), takže pár doplňujících střípků od šéfa EA má v tuto chvíli vysokou cenu.
"Bude to velmi odlišný herní zážitek než první díl Mirrors Edge. Samozřejmě, v traileru jste viděli některé věci, které zůstanou shodné. Nechceme dát pryč to, v čem byla původní hra dobrá. Ale celkově došlo k některým změnám, které podle mého názoru hře prospějí, když značka i hrdinka jakoby dospěje," řekl šéf divize EA Games Patrick Söderlund v rozhovoru pro Eurogamer na E3.
Zároveň ujistil, že navzdory tomu, co jsme spatřili v ohlašovacím traileru na EA konferenci, nepůjde o běžnou střílečku. I nadále prý ve hře budou úseky, kde pouze musíte utéct co nejrychleji pryč. Na druhou stranu, Faith je prý nově velice silná postava, co se týče jejích schopností či úderů, takže to prý budete chtít rádi zužitkovat. Nemůžeme si pomoci, ale zní to mezi řádky, jako že některé parkúrové prvky originálu byly potlačeny na úkor více akce, ačkoli zatím je ještě příliš brzy na jakékoli soudy.
Nové Mirrors Edge se coby akční adventura bude odehrávat v otevřeném světě a pohánět ho Frostbite Engine 3. Ve vývoji je už delší dobu jen malým týmem v DICE, který pracoval na různých konceptech pro pokračování a dostal definitivně zelenou, když se šéfovi EA velmi zalíbil. "Byl jsem unešen tím, co jsem viděl. Řekl bych, že jsme s pokračováním čekali na to, než přijdou ty správné nápady, což se právě teď stalo. A je báječné, že k tomu došlo zrovna nyní, kdy máme k dispozici více výkonu s příchodem nextgen konzolí," uzavřel povídání s Eurogamerem šéf EA.