Minimálně o půl roku je odloženo Final Fantasy 16
Zase ten covid.
Producent Naoki Yoshida ze Square Enix se hluboce omluvil čekatelům na přelom roku, na kdy bylo slíbeno bližší představení Final Fantasy 16.
Tato PlayStation 5 exkluzivita odhalená v září, avšak chybějící na Tokyo Game Show, totiž nabrala nemalé zpoždění vývoje.
Hra byla podle něj odložena minimálně o půl roku a to z důvodu komplikací spojených s koronavirem.
Něco o ni tak uslyšíme nejdříve na jaře 2022, pokud tedy plány klapnou, ale vydání v příštím roce, jak dříve sliboval časopis, pravděpodobně nehrozí.
V omluvném vyjádření na Twitteru se píše následující:
"Na vývoj FF16 byl sestaven velký tým lidí z celého světa, avšak kvůli zmírnění dopadů koronaviru jsme zaměstnancům povolili práci z domova. Tato decentralizace pak vedla k pokažení komunikace s vedením v Tokiu a v některých případech i k odkladu nebo dokonce zrušení dodávek objednaných outsourcovaných podkladů od partnerů".
Řešením těchto věcí prý tvůrci strávili většinu 2021, ale rádi by na to dali s příchodem 2022 zapomenout a soustředili se na hlavní úkoly: zvýšení kvality grafiky, předělání bojových mechanismů, oživení individuálních bitev, dokončení cutscén a provedení celkového vyladění i grafické optimalizace.