Mimořádný letní úspěch XBLA her
Statistiky ukazují 200% nárůst prodejů.
Microsoft v těchto dnech informoval o o skutečnosti, že herní nabídka v rámci Xbox Live Arcade (XBLA) vygenerovala rekordní obrat. Stalo se tomu za měsíce červen - srpen a s velkou podporou propagační kampaně Summer of Arcade.
Šlo přitom o v pořadí již druhou podobnou promo akci, v jejímž rámci se na XBLA aktuálně objevily hry jako Shadow Complex, Trials HD či Marvel vs. Capcom 2. Stejně jako interaktivní kvízový pořad "1 vs. 100".
Zajímavá letní nabídka pak napomohla k rekordním tržbám, které o 200% převýšily stejné období z předešlého roku, jakkoliv také v minulém roce byla opět na pořadu dne, resp. měsíců, propagace XBLA.
Scott Austin, který dohlíží na digitální herní distribuci na Xbox Live, při téhle příležitosti neopomněl zmínit, že Microsoft je právě na poli digitální distribuce momentální jedničkou. Mimo jiné z důvodu, že má ty nejlepší partnery, s nimiž velice úzce spolupracuje, aby výsledkem mohl být co nejlepší obsah ke stažení.
Na závěr tak zbývá připomenout, že tři výše uvedené XBLA hity - Shadow Complex, Trials HD a Marvel vs. Capcom 2, se staly rekordmany, co se týče výdělků během svého startovního týdne. Zařadily se v tomto směru mezi pět nejlepších XBLA her v celé historii téhle služby.
Samozřejmě nelze opominout ani akci v Battlefield 1943, která byla jednou z nejžádanějších v rámci letní nabídky XBLA. A na závěr snad ještě zmínka o onom kvízovém nápadu 1 vs. 100, který v beta verzi - během třinácti týdnů - zaznamenal téměř 3 miliony stažení.