Skip to main content

Milo bude plnohodnotná hra

Situaci objasnil sám Molyneux.

Posledních pár dnů se internetem hemžily různé zprávy o projektu Milo & Kate. Šéf produktového managementu pro Xbox, Aaron Greenberg všechno začal tím, že v televizi prohlásil o Milovi, že se jednalo o tech demo a že Milo na trh uveden nebude.

Aaron pak tweetnul na objasnění: „Project Milo rozhodně zůstává ve vývoji v Lionhead Studios. Jen to není produkt, který plánujeme uvést na trh tento rok. Tým v Lionheadu byl vždy centrem inovace a bude tomu tak i nadále.“

Sam Van Tilburgh z Lionheadu také vyrukoval na Twitteru s prohlášením, že tým, který pracuje na Milovi, má kolem 50 lidí a ukázal i fotku toho týmu při práci.

Nakonec musel přijít sám Peter Molyneux, šéf Lionheadu a kreativní ředitel Microsoft Game Studios v Evropě a na konferenci GameHorizon dnes celou věc uvedl na pravou míru:

„Milo je obtížný na vývoj a je obtížné jej nějak popsat. Jistě to napadá i diváky zde: Hm, živý chlapec, o čem to mluví?“ Molyneux komentoval Greenbergovo vyjádření: „Neviděl projekt Milo přes rok. Je součástí PR týmu, tak vytáhnul jen naučenou odpověď. Pracujeme na tom a bude to plnohodnotná hra. Je mi ho líto. Kdyby viděl Milo v současné době, uvědomil by si, že to není pravda.“

Molyneux také prozradil, že Milo uvidíme již za 11 dnů, na konferenci TED: „Hrozně rád bych vám ukázal Milo, ale nemůžu. Všechno co se týká Kinectu musí schválit nejvyšší vedení. Budu to ukazovat za necelé dva týdny na konferenci TED. Všechna ta technologie, kterou jsme ukázali na E3 funguje.“

Opět zde tedy vidíme úskalí velké firmy – levá ruka neví, co dělá ta pravá. Nyní snad ale můžeme věřit Molyneuxovi, když Lionheadu šéfuje. Za 11 dnů na TEDu uvidíme víc a je dost možné, že Milo bude ještě i na příští E3. Na loňské byl „hratelný“ jen pro hrstku novinářů za zavřenými dveřmi, na letošní E3 nebyl vůbec.

Read this next