Milionový úspěch herních Ghostbusters
Vedle neuvěřitelně vysokého rozpočtu.
Lidé z Terminal Reality se v těchto dnech pochlubili se svým úspěchem. Jde o jimi vytvořenou videoherní adaptaci Ghostbusters, které se již mělo prodat na milion kopií. Tohle impresivní číslo mělo být přitom dosažené v celosvětovém měřítku za zhruba jeden měsíc působení Ghostbusters: The Video Game na herním trhu. Přičemž se zdá, že nejlépe si nakonec vedla X360 verze.
Díky tomu není vyloučeno pokračování, nemluvě o skutečnosti, že na úspěch prý zareagoval samotný Hollywood, který o něco vážněji uvažuje o znovuvzkříšení filmové série.
Co je ovšem dále zajímavé je skutečnost, že herní Ghostbusters měly být ve vývoji tři roky, během kterých se do projektu investovalo mezi 15-20 miliony USD a v určitých okamžicích na něm pracovalo až 80 lidí naráz. Za neuvěřitelně vysokým budgetem se ovšem může skrývat řada věcí.
Předně tolik, že hra je multiplatformová, vyšla na všech konzolích a handheldech (byť na PSP se teprve chystá), nemluvě o PC. A pak je tu samozřejmě licence spojená s dalšími momenty, jako že se ve hře objevily hlasy všech hereckých představitelů filmových Krotitelů duchů, přičemž Aykroyd a Ramis se dále spolupodíleli na herním scénáři.