Middle-Earth: Shadow of Mordor na PS3/X360 osekané
Neutáhly by pokročilé kalkulace.
Začíná se otevřeně mluvit o potížích, které letos nevyhnutelně potkají řadu her, které budou existovat pro starou i novou generací konzolí. Slibované vlastnosti v celé marketingové kampani totiž nebudou přítomny na všech podporovaných platformách, protože by je neutáhly. Běžný kupující tak snadno může být uveden v omyl, protože hra se pro vše jmenuje úplně stejně. Zároveň ale majitelé nextgen strojů kvitují, že už nebudou limitováni slabým výkonem sedm let starých konzolí, na rozdíl od titulů z loňského podzimu.
Akční adventura Middle-Earth: Shadow of Mordor, kopie Assassina ve Středozemi od Warner Bros, přiznala, že bude na PS3/X360 dost osekaná. Klíčové části tzv. Nemesis systému se budou vyskytovat jen na nextgenu a PC, protože je prý velmi náročný na kalkulace a umělou inteligenci.
Tenhle pro hratelnost zásadní princip si zakládá na tom, že nepřátelé si pamatují předešlá setkání s vámi a pak na ně patřičně reagují. Když se s nimi déle neutkáte, mohou se vypracovat a pak se postavíte chytřejšímu protivníkovi, který ví, co na vás minule nezabralo. To samé se týká i vaší stopy v herním světě (více v preview).
Ředitel tvůrců nicméně ujistil, že základní mechanismy, boj, stealth či pohyb budou ve hře na všech platformách totožné. Jen simulace Nemesisu nepůjde tak do takové hloubky a pestrosti jako na výkonnějších zařízeních.