Microsoft zvažuje levnější variantu Game Pass s reklamami a bez nových her
Dotazník.
Netflix nabídl filmové předplatné s reklamami za zvýhodněnou cenu 7 dolarů minulý měsíc (jen na vybraných trzích).
Zdá se, že Microsoft ho chce příští rok napodobit, nebo o tom alespoň uvažuje. Rozeslal totiž uživatelům dotazník, v němž se jich ptá na zájem o takovou službu.
Hypotetická nová varianta předplatného Xbox Game Pass by stála jen 3 dolary měsíčně, což je výrazně méně, než kolik to činí nyní (10 dolarů za standardní předplatné a 15 dolarů za verzi Ultimate).
Problémem však je, že by taková nabídka nebyla jen tak. Předně, hráči by tam museli přetrpět reklamy, které by se objevily před spuštěním samotné hry.
A hlavně by se na takovém levnějším Game Pass nevyskytovaly nové exkluzivní xboxové hry od Xbox Game Studios hned v den premiéry, jako tomu je dosud, nýbrž až po uplynutí šesti měsíců. Někomu by to vadilo více, někomu méně.
Na druhou stranu, fajn by v tom třídolarovém předplatném bylo, že můžete hrát online multiplayerovky na Xboxu, jako to teď lze s variantou Ultimate.
Zatím to není potvrzeno, vše je jen ve fázi úvah v Microsoftu, a teprve příští rok ukáže, zda se to realizuje či nikoli. Nicméně už některé dřívější nálezy naznačovaly, že se přemýšlí o implementaci reklam minimálně do Free-2-Play titulů.