Microsoft zlehčuje pomalejšího Tomb Raidera na Xbox One
Argumentuje, že jiné hry se mezi platformami neliší.
Na kauzu, která docela ubližuje nejen pověsti jejich konzole, ale i odbytu této verze hry (ta se už mimochodem v zahraničí začala prodávat předčasně), se nemohl dívat ředitel produktového managmentu Albert Penello z Microsoftu. V podcastu GamerTagRadio přišel s komentářem, kterým se celou záležitost s pomalejším během hry na Xbox One oproti PS4 snaží zlehčit, jako že vlastně o nic nejde.
"Podívejte se na nějakých 12 multiplatformních titulů, které dosud vyšly na PS4 i Xbox One, a všechny kromě asi třech podávaly stejný výkon na obou konzolích. Rozdíly mezi nimi nejsou tak velké, jak se to může zvenčí zdát, soudě dle informacích ze zákulisí, které k tomu mám."
Zástupce Microsoftu rozčilují kauzy, jako třeba byla ta o rozdílném rozlišení her na PS4 a Xbox One, když se zamlčují jiné věci, například že RYSE je podle jeho názoru nejlépe vypadající hrou na kterékoli platformě. Řada z těch věcí, co se píše, prý může být pravda a existuje pro to řada důvodů. Avšak upozorňuje, že konzole je na trhu teprve pár týdnů a že jde o běh na dlouhou trať.
K rozruchu okolo Tomb Raider: Definitive Edition ještě včera vyšlo najevo, že každou verzi dělal jiný tým: tu pro PS4 studio Nixxes a tu pro Xbox One autoři Sleeping Dogs, což může být částečně důvodem toho rozdílu v dosahovaných fps.