Microsoft: Xbox 360 ovládl český vánoční trh
Prý u nás dosáhl většinového podílu.
Česká pobočka Microsoftu se tento týden pochlubila s úspěšností konzole Xbox 360 na domácím trhu.
"Podle výsledků výzkumné agentury GfK dosáhly prodeje konzole Xbox 360 ve čtvrtém čtvrtletí minulého roku 51% hodnotového tržního podílu mezi nextgen konzolemi. Razantní nárůst uživatelů v řádu desítek procent zaznamenala také online komunitní služba Xbox Live," píše se v tiskové zprávě.
Popularitu konzole potvrzuje již druhé ocenění "Produkt roku 2011" nákupního rádce Heureka.cz. Ocenění je prý o to významnější, že je udělováno na základě skutečných nákupních preferencí uživatelů portálu.
"Loňské Vánoce patřily nejen silným titulům a zavedeným značkám Forza Motorsport nebo Gears of War pro klasické hráče. Za naším úspěchem stojí především pohybový senzor Kinect pro Xbox 360. Jednotliví uživatelé i celé rodiny si oblíbili zcela nové možnosti hraní a nabídku originálních her," říká Michala Králová, marketingová manažerka společnosti Microsoft.
"V letošním roce chystáme především pokračování zavedených značek s podporou senzoru Kinect. Zaměříme se také na nové multimediální možnosti využití Xboxu. První vlaštovkou je možnost přehrávání videí z YouTube, kterou jsme uvedli počátkem ledna."