Microsoft uklidňuje: Tomb Raiderovi se daří dobře
Spousta lidí si prý počkala.
Jelikož se po nedávných zprávách situace začala vymykat z rukou a hrozilo přišití těžko smazatelné nálepky, že to koupení si exkluzivity pro Xbox bylo šlápnutím vedle - zvlášť s PC verzí klepající na dveře již velmi brzy (její přesný termín bude dle našich infomací oznámen začátkem ledna) - musel na pomoc přispěchat zástupce Microsoftu s pokusem o trochu neobratný PR damage-control.
"Přestože Rise of the Tomb Raider vyšel v přeplněném termínovém okně, dařilo se mu dobře," prohlásil marketingový ředitel Aaron Greenberg pro DualShockers.
Koule na prozrazení přesných čísel však stále neměl, takže nadále zůstává stín pochybnosti, když hra nefigurovala ani v TOP10 krabicovek za celý měsíc. Pojem "dobře" se totiž dá vykládat různě...
Za Microsoft dále v poněkud defenzivním vyjádření vysvětlil, že spousta lidí si prý koupila nejprve Fallout 4 a počkala si nějaký čas s pořízením v ten samý den vydaného Rise of the Tomb Raider (koupit na Alza.cz, recenze). Proto předpokládá, že se bude nadále dobře prodávat i v následujících týdnech.
Vypuštění Lary Croft do nejvíce nahuštěného období roku coby chybu nevnímá. Většina lidí si prý koupí všechny velké podzimní hry, ale musejí to např. kvůli nedostatku prostředků dělat postupně, takže prodeje údajně budou rozprostřeny do delšího období (tím samým rádi argumentují i EA, když se něčemu zpočátku moc nedaří).
"Slyšeli jsme od prodejců, že během Black Friday Rise of the Tomb Raider frčel, takže určitě budeme dále sledovat, jak se mu daří, ale rozhodně splnil to, co jsme chtěli," uzavřel Greenberg.