Microsoft se s 3D hraním drží zpátky
Masové rozšíření prý zabere 2-3 roky.
Když jsme se na gamescomu neformálně optali Ivana Bradáče ze Sony, kdy bychom se tak asi mohli dozvědět něco o nástupci PlayStation 3, reagoval trochu zděšeně, že to vůbec není na pořadu dne a že PS3 bude středem jejich zájmu ještě hodně dlouho. Podobně se vyjádřil Microsoft na téma životnosti Xboxu 360.
"Díky Kinectu a rozšíření cílové skupiny, prodloužíme životnost konzole Xbox 360 o dalších pět let," slíbil viceprezident zábavní divize Chris Lewis v Businessweeku.
V čem se ale přístup Microsoftu a Sony liší, je nynější podpora 3D hraní. Zatímco Sony tlačí "akvárkový efekt" updaty pro starší hry nebo mohutnou implementací do těch chystaných, její konkurent se zatím drží zpátky.
"3D hraní je teprve v plenkách. Bude to trvat ještě další dva až tři roky, než cena klesne a než se tato forma zábavy stane dostatečně sociální, abyste nemuseli sedět před podporovanou televizí s ohromnými brýlemi a nebyli přitom odtrženi od zbytku rodiny," vyjádřil svůj názor zástupce Microsoftu s dovětkem, že do tohoto bodu se jednoho dne dostaneme.