Microsoft reaguje na poruchovost konzole
Aniž by vyvrátil alarmující statistiky.
V souvislosti s lehce kontroverzním průzkumem magu Game Infomer, z něhož vyplynulo, že každá druhá konzole X360 se porouchá, se aktuálně ozval Microsoft.
Zajímavé je, že s výsledkem průzkumu, resp. s výslednými čísly tu nijak nepolemizoval, spíše se soustředil na PR prohlášení, že X360 je zcela mimořádná zábavní platforma s nejlepšími záručními podmínkami v průmyslu (tady myšleno patrně ve vztahu k trhu v USA). A dále, že konzoli neustále vylepšují stran jejího designu, výkonu a v posledku výrobních procesů skrze komplexní testování potenciálních zdrojů problémů.
Současně bylo připomenuto, že X360 je konzole, na níž se zdaleka nejvíce hraje, tady myšleno v přepočtu hodin, po kterou je vlastně aktivní, resp. zapnutá.
Nicméně vrátíme-li se k jádru prvotně načrtnutého problému s vysokou poruchovostí, není od věci zmínit, že začátkem roku 2008 spol. SquareTrade deklarovala, že X360 má 16% poruchovost! Microsoft se však od těchto čísel distancoval mj. s tím, že považoval metodologii za "podezřelou". Mám za to, že nyní by se k těmhle statistikám rád vrátil…