Microsoft potvrdil důraz na exkluzivity pro Xbox One
A Sony propouští u tvůrců DriveClubu.
Vlastně se jedná pouze o oficiální zopakování toho, co se psalo v sobotní glose, bez dání do přímé souvislosti s úspěchem TitanFall. Přesto to stojí za zmínku, jelikož to v budoucnu může dost negativně ovlivnit majitele PC či PlayStation 4.
Když se šéfa herních studií Microsoftu zeptal fanoušek na Twitteru, jestli hodlají dál tlačit velké exkluzivity typu Quantum Break a zdali brzy oznámí další takové, Phil Spencer včera odpověděl: "Ano, exkluzivity jsou zásadní pro úspěch každé platformy."
Je to totiž pár dnů, co zrovna lákal na nějakou Xbox One exkluzivitu "od úžasného japonského studia". Microsoft si také aktuálně zaregistroval značku Secrets and Treasure.
Nezapomene ani na stávající série: Phil Spencer slíbil, že budou dále investovat do série Killer Instinct přísunem nového obsahu, přestože jeho studio koupil Amazon.
Hlavu Xbox One momentálně trápí problém, že do vyhrazených 90 minut E3 konference se mu nevejdou všechny hry, jak by potřeboval. Proto počítá s tím, že na pódiu bude méně řečníků než vloni a více ukázek. Nějaké další ohlášení prý také mohou učinit v druhý či třetí den konání červnové výstavy.
Sony oproti tomu o plánech na E3 zatím nemluví a dnes byla nucena oznámit propouštění ve svých třech studií sídlících ve Velké Británii. Konkrétně se zeštíhlení dotklo tvůrců DriveClubu z Evolution Studios, ačkoli na hru to prý nemá mít vliv, dále poboček Sony London a Guerrilla Cambridge.
V oficiálním komentáři to tradičně svedla na standardní praxi, během níž neustále probíhá vyhodnocování počtu potřebných pracovníků, aby firma dokázala efektivně spravovat zdroje v tak kompetitivní oblasti, jako je vývoj videoher.