Microsoft ošidil RAM, nebojí se říct šéf Stardocku
Blizzard s ním jedná kvůli rozlišení Diabla.
Není to nic objevného, v podstatě se to vědělo už od ohlášení technických specifikací. Jen se to málokdo opováží říct na plná ústa, protože si tím proti sobě okamžitě znepřátelí Microsoft.
Jako šéf Stardocku Brad Wardell, který na Twitteru na jeden dotaz na Twitteru, proč má konzole přetrvávající potíže s dosažením rozlišení 1080p, reagoval, že "Microsoft ošidil paměť v Xbox One".
Moc by si prý přál, aby raději do konzole použil rychlejší paměť DDR3, kterou má v sobě konkurenční PlayStation 4. Avšak jedním dechem dodal, že vše záleží hlavně na vývojářích, jak se systémovými prostředky naloží.
Jak jsme už psali, zlom by v tomto směru měl přinést DirectX 12. Podle programátora grafiky Sebastiana Sylvana z výzkumného oddělení Square Enix "bude implementace DX12 velmi dobrou věcí". Více zatím říct nemohl, protože je pod NDA.
Situaci mezitím moc nepomohla producentka Blizzardu, která dnes přiznala, že jednají s Microsoftem o tom, co po nich vyžaduje, aby dokázali zvýšit rozlišení srpnového portu Diablo 3 na Xbox One (Ultimate Evil Edition) ze současných 900p na vyšší.