Microsoft odsoudil časově exkluzivní obsah
Už ho nebude tlačit?
Právě ve dnech, kdy vycházejí či oznamují PS4 exkluzivní přídavky pro Call of Duty, Destiny či Watch Dogs 2, se xboxový šéf vyjádřil na jejich adresu a ne zrovna pozitivně.
"Utrácet z marketingového rozpočtu za to, že jiná základna konzolistů nemůže hrát určitý obsah, nevypadá jako něco pro růst herního průmyslu do budoucna."
Phil Spencer samozřejmě ihned a poprávu dostal vmeteno do obličeje, že Xbox toto dříve ve velkém dělával vůči ostatním, než to začala praktikovat Sony. Nemluvě o dohodách typu Rise of the Tomb Raider, které byly mohutně kritizované, když majitelů PS4 je na světě více než těch s X1.
Jeho reakce? "Nikdy jsem neříkal, že Xbox toto dříve nečinil, jen konstatuji, že to není něčím, co bych měl v lásce."
Jestli to lze chápat ve smyslu, že Microsoft upustí od této politiky, těžko soudit. S měsíčním náskokem nad ostatními platformami pro Xbox One existují třeba DLC pro The Division.
Šéf Xboxu se chce soustředit na věci jako EA Access, mody pro Fallout, cross-play mezi Xbox One a PC či The Game Preview program, které jsou dle něj tím, co posouvá branži vpřed. Byl by prý rád, pokud by stejně uvažovali i u vlastních značek. Jako příklad investice do jejich sérií máme vnímat Forge mód pro Halo 5.