Microsoft zlehčuje ohlasy na E3 tiskovku
Kritiku zaměření na Kinect čekal, ale...
Když jsem se vrátil z E3 konference Microsoftu a pročítal si zpětně na internetu názory od opinion-makerů, překvapilo mě, kolik negativních reakcí se vynořilo. Jasně, snaha o násilné naroubování Kinectu i do her, kam se vůbec nehodí, byla zjevná a souhlasím s tím (viz ohlédnutí za X360 brífinkem v kontinuální zpravodajství), ale byla tam i spousta ukázek z hraní zajímavých titulů pro hardcore hráče (pravda, obvykle multiplatformních).
Eurogamer se proto s odstupem zeptal produktového manažera Microsoftu Davida Dennise, co vlastně říká na tyto negativní reakce na jejich E3 konferenci. "S něčím takovým jsme dopředu počítali. Ale vzpomeňte si na E3 2010, kde byla specializovaná média rovněž skeptická vůči šancím Kinectu na úspěch. A ti samí lidé si ho pak koupili a byli nadšeni, že konečně mohou hrát s přítelkyní nebo se svými dětmi." Kinectu se pak prodalo deset milionů kusů.
Zástupce Microsoftu také zdůraznil, že vysvětlení implementace Kinectu do nových her vyžaduje více času na názorné ukázky. A aby si každý vše osobně vyzkoušel, což na E3 nebylo možné kvůli dlouhé frontě před prosklenými předváděcími buňkami.
"Na E3 jsme předvedli úžasné herní zážitky pro hardcore hráče, jako budou Rise of Nightmares nebo Ryse, a zároveň i skvělé hry pro Kinect určené pro příležitostné hráče," odmítl David Dennis nářky, že by snad nějak zanedbávali fanoušky normálních her, u kterých se nestřílí ze zbraně nepřirozeným pohybem ruky (viz Ghost Recon pro Kinect). E3 konferenci Microsoftu si můžete připomenout v našem přímém přenosu.