Microsoft lituje, že nepostavil něco jako Steam
Uznal své zanedbávání PC herní scény.
Phil Spencer patří mezi šéfy Microsoftu, kteří se snaží ukázat vlídnou tvář a přátelsky komunikovat s novináři i koncovými hráči. Dnes takto nečekaně a upřímně uznal, co v minulosti prokoučovali, což u takových obřích korporací nebývá zvykem.
"Asi jsme se přehnaně soustředili na konzole. Měli jsme postavit něco podobného jako Steam, s nímž Valve odvedli báječnou práci," vysekl viceprezident Microsoftu poklonu nové konkurenci, která na něj příští rok zaútočí se Steamboxem ze sídla ve vedlejší ulici. Je také možné, že tato slova nepřímo potvrzují přípravu jejich přímého klonu Steamu.
Spencer dokonce pro VentureBeat řekl, že se měli více starat o to, co se děje na PC herní scéně, kde jim ujel vlak a kde Valve postavili vlastní silný ekosystém, zatímco Windows App Store spuštěný společně s Windows 8 v létě 2012 moc hráčů nezná.
Viceprezident Microsoftu ale varuje Valve, že se Steamboxem to nebudou mít tak lehké: "Je něco úplně jiného být herním vývojářem či provozovat online obchod, a něco jiného stát se firmou, která vlastní herní platformu. Je to evoluční skok, a není to vůbec snadné." Podle něj se s tím ale poperou, protože jsou chytří, jen musejí počítat s tím, že prosazení Steamboxu vyžaduje hodně času.