Microsoft letos nechtěl rozptylovat virtuální realitou
Poučil se prý z Kinectu.
Možná to je trochu vychytralý, až "vyčůraný" přístup. Počkat, až si ostatní firmy v branži odbudou tu tvrdou práci s překonáváním prvotních překážek, osvětou u veřejnosti a proražením celého konceptu (i díky PlayStation VR či konverzím od Bethesdy), a až teprve pak uvést vlastní řešení toho samého.
Microsoft se nechal slyšet, že letos nechtěl rozptylovat vývojáře s vlastním řešením virtuální reality. Potřeboval prý, ať se veškeré snahy upínají na podporu a start nové konzole Xbox One X (Alza.cz).
"Poučili jsme se z Kinectu a Wii, že pouhé převedení typického herního zážitku do VR není tou strategií, která vám zajistí vítězství. To spočívá v ušití speciálního zážitku na míru," uvedl šéf plánování v Microsoftu Albert Penello.
Jinými slovy, když už se do VR na Xbox One pořádně opřou (příští rok?), budou se nejspíš snažit o něco extra jako třeba Halo Recruit. Nikoli jen další VR režim u standardních her.
Pro Wired dále řekl, že v oblasti VR se ještě musí provést hodně experimentů. Považuje VR za něco s velkým potenciálem, co je komerčně schůdné pro publikum o určité velikosti (tzn. nikoli masovka).